Dzięki intuicyjnej w obsłudze aplikacji mobilnej mPay pasażerowie uregulują należność za przejazd „od ręki”. Z poziomu telefonu zakupimy zarówno bilety jednorazowe, jak również miesięczne. Aplikację można pobrać bezpłatnie w sklepach Google Play, App Store i Huawei AppGallery lub ze strony internetowej dostawcy (www.mpay.pl).
Jakie bilety będą dostępne w aplikacji mPay?
Za pośrednictwem aplikacji mPay mieszkańcy Kutna zakupią:
- bilety jednorazowe, które uprawniają do korzystania z przewozu dowolną liczbą środków transportu, na dowolnie wybranych liniach (bilet przesiadkowy), w czasie 55 minut liczonym od momentu nabycia biletu,
- bilety miesięczne, które uprawniają pasażera do korzystania z przewozu dowolną liczbą środków transportu na dowolnie wybranych liniach w określonym miesiącu kalendarzowym.
Jak opłacić przejazd w aplikacji mPay?
- Krok 1 – po pobraniu aplikacji na telefon zakładamy osobiste konto, z którego będziemy opłacać przejazdy
- Krok 2 – wchodzimy w zakładkę „Moje finanse” i wybieramy źródło płatności (przedpłacona portmonetka, podpięta karta płatnicza lub karta w elektronicznym portfelu kart MasterPass)
- Krok 4 – po wejściu do autobusu wchodzimy w zakładkę „Produkty i usługi”, klikamy w kafelek „Komunikacja miejska”, wybieramy miasto i bilet, a następnie opłacamy przejazd (w przypadku przedpłaconej portmonetki należy zasilić ją środkami przed transakcją)
Jedna aplikacja, wiele korzyści
Aplikacja mPay to narzędzie, które obok zakupu biletów wspiera użytkowników w realizacji wielu innych płatności. Pogrupowane w dwóch zakładkach („Produkty i usługi” i „Moje finanse”) funkcjonalności ułatwiają m.in.: podróżowanie, korzystanie z serwisów streamingowych, czy doładowanie telefonu. Możliwości jest jednak znacznie więcej.
Instrukcja zakupu biletu – pdf