Koszulki dla pracowników to element dress-code’u, który nie wymaga od przedsiębiorcy sporych nakładów finansowych i sprawia, że nasza firma jest postrzegana jako podmiot godny zaufania. Czy wiesz, dlaczego warto zainwestować w t-shirty promujące markę? Zobacz, na co warto zwrócić uwagę w fazie projektowania takiej odzieży.
Koszulki z logo firmy? Po co właściwie je nosić?
Budowanie świadomości marki opiera się między innymi na tworzeniu spójnego wizerunku firmy. Pracownicy noszący branżowe koszulki wyglądają na zgrany i profesjonalny zespół. Taki dress-code sprawia, że u podwładnych wykształca się uczucie przynależności do grupy, co pozytywnie odbija się na ich nastawieniu do pracy, zaangażowaniu oraz efektywności. Koszulki z logo firmy sprawiają, że nasza marka trafia do szerokiego grona odbiorców – takie t-shirty warto zakładać na branżowe event, targi i wszędzie tam, gdzie możemy dotrzeć do potencjalnych klientów lub współpracowników. Wyprodukowanie koszulek firmowych to stosunkowo niewielka inwestycja, która może błyskawicznie zaprocentować.
Jak stworzyć koszulkę z logo firmy dla pracowników?
Koszulki z logo firmy dla pracowników powinny przyciągać uwagę, a zarazem muszą być estetyczne i unikalne. Jeżeli decydujemy się na samodzielne projektowane takiego t-shirtu, pamiętajmy, by znak firmowy miał jak najlepszą jakość – w przypadku niektórych technik nadruku konieczne będzie dostarczenie pliku wektorowego. Odzież należy dopasować do charakterystyki danego przedsiębiorstwa. Możemy postawić na klasyczny t-shirt, ponadczasową polówkę z eleganckim kołnierzykiem lub praktyczny longsleeve. Warto pomyśleć także, gdzie dokładnie powinno znaleźć się znakowanie. Przedsiębiorcy, którym zależy na nienachalnej reklamie, często decydują się na niewielkie logo na wysokości piersi. Jeśli informacje mają być widoczne z daleka, można wybrać duży nadruk umieszczony na plecach.
Metody znakowania – czym się różnią i którą warto wybrać?
Istnieje wiele metod znakowania odzieży – każda z nich ma swoje mocne i słabe strony. Nie ma jednej, uniwersalnej techniki wykorzystywanej przy tworzeniu ubrań z logo firmy – wybór tej optymalnej jest uzależniony od wielu czynników, takich jak rodzaj i kolor tkaniny, liczba elementów znajdujących się na grafice, czy nakład. Do najpopularniejszych metod nadruku zaliczamy na przykład:
- Sitodruk,
- Druk cyfrowy DTG,
- Haft,
- Sublimację,
- Folię flex,
- Folię flock,
- Transfer cyfrowy,
- Transfer plastizolowy.
Zanim wybierzemy odpowiednią metodę, porozmawiajmy ze specjalistą zajmującym się wykonywaniem nadruków. Doświadczona osoba podpowie nam, jaka technika nadruku sprawdzi się najlepiej w przypadku połówek, klasycznych t-shirtów itp.
Od wielkości zamówienia do rodzaju nadruku – przydatne wskazówki
Jedną z najpopularniejszych metod znakowania odzieży jest sitodruk. To doskonała propozycja dla osób, które potrzebują trwałego nadruku, a jednocześnie planują nakład w ilości nie mniejszej niż 20 koszulek. W przypadku małych, personalizowanych zamówień lepiej postawić na precyzyjny druk cyfrowy. Haft komputerowy może służyć na przykład do znakowania firmowych polówek. Wyszywany znak jest praktycznie niezniszczalny!
materiał partnera






