reklama
reklama

Widoczna marka i rozpoznawalny przekaz – poznaj nowoczesne nośniki reklamy zewnętrznej!

Promowanie swojego przedsiębiorstwa wcale nie musi ograniczać się do działań w Internecie. Oczywiście to skuteczna forma przekazu marketingowego, szczególnie jeśli działasz w branży usługowej lub e-commerce. Niemniej jednak to niejedyny sposób na skuteczną promocję firmowej oferty. Możesz wykorzystywać klasyczne formy przekazu reklamowego, czyli drukowane tablice reklamowe, oklejone witryny sklepowe, a także naklejki z nadrukowanym logo przedsiębiorstwa.

- R E K L A M A -

Dlaczego reklama zewnętrzna nadal działa? Psychologia odbiorcy i przewaga nad cyfrowym szumem

W dobie cyfrowego przesytu konsumenta, klasyczne formy promocji – takie jak reklama outdoorowa – ponownie zyskują na znaczeniu. Dzieje się tak nie bez powodu. Nasz mózg reaguje szybciej na bodźce wizualne obecne w otoczeniu fizycznym niż na te serwowane w wirtualnej przestrzeni. Tablica reklamowa umieszczona przy uczęszczanej trasie czy witryna sklepu z przyciągającym wzrok komunikatem budują zaufanie i utrwalają wizerunek marki. To reklama, którą trudno zignorować – w przeciwieństwie do banerów online, które przeglądający często automatycznie pomijają lub blokują.

Połączenie online i offline – przepis na silną obecność marki

Nowoczesny marketing nie wyklucza żadnej z tych ścieżek – wręcz przeciwnie. Synergia działań offline i online może przynieść najlepsze rezultaty. Naklejki z kodem QR prowadzącym do strony internetowej, banery z adresem mediów społecznościowych czy tablice reklamowe z hasłem kampanii – to wszystko pozwala stworzyć spójny, rozpoznawalny przekaz, który działa na wielu poziomach jednocześnie.

- R E K L A M A -

Zadbaj o spójność wizualną – identyfikacja marki to podstawa

Pamiętaj – nawet najpiękniej zaprojektowany banner czy witryna nie spełni swojej funkcji, jeśli będzie odbiegać stylistycznie od Twojej identyfikacji wizualnej. Postaw na profesjonalny projekt graficzny, który uwzględnia logo, firmowe kolory, czcionki i charakter komunikacji. Im bardziej spójne będą Twoje materiały, tym większe wrażenie zrobisz na potencjalnych klientach. Ludzie zapamiętują kolory, kształty i hasła – wykorzystaj to!

Nośniki reklamy a budowanie zasięgu lokalnego – wykorzystaj swoje otoczenie

Działasz na określonym obszarze? Zadbaj, by Twoje materiały reklamowe były obecne tam, gdzie przebywają Twoi potencjalni klienci: na przystankach, przy lokalnych drogach, w centrach handlowych, na ogrodzeniach inwestycji budowlanych czy nawet na firmowych samochodach. Mobilna reklama na plandece lub samochodzie pozwala dotrzeć do setek odbiorców dziennie – bez dodatkowych kosztów eksploatacyjnych.

- R E K L A M A -

Jak promować firmę w przestrzeni publicznej? Wykorzystaj potencjał bannerów i tablic reklamowych!

Wszelkiego rodzaju bannery wielkoformatowe projektowane i drukowane na zamówienie, a także tablice reklamowe to skuteczna forma przekazu reklamowego. Jeśli działasz lokalnie na danym terenie lub chcesz zwrócić uwagę jak najszerszego grona potencjalnych odbiorców, koniecznie zainwestuj w taką formę reklamy w miejscach publicznych.

Wykorzystując tablice reklamowe drukowane technologią UV lub oklejane folią dla dłuższej trwałości możesz promować swoją ofertę niezależnie od branży, w której działasz. Takie materiały reklamowe idealnie sprawdzą się w takich miejscach jak:

  • okolice autostrad i dróg ekspresowych;
  • centra dużych aglomeracji miejskich;
  • tereny znajdujące się niedaleko popularnych atrakcji turystycznych.

Uzupełnieniem przekazu dla bannerów i tablic reklamowych w przestrzeni publicznej może być reklama na plandece. Taka forma przekazu sprawdza się w firmach działających w branży budowlanej, remontowej, transportowej oraz usługowej. Firmowe pojazdy oznakowane na powierzchni całej plandeki świetnie przyciągają uwagę.

Klasyczna forma promocji marki, czyli naklejki reklamowe – jak wykorzystywać je w praktyce?

To wcale nie takie skomplikowane, jak mogłoby Ci się wydawać. Powinieneś przede wszystkim dobrze zaplanować swoje działania. Ustal przejrzystą strategię marketingową i cele do osiągnięcia. Wtedy wybierzesz materiały promocyjne, które uskutecznią przekaz i poprawią rozpoznawalność marki wśród potencjalnych grup odbiorców.

W praktyce naklejki przezroczyste z logo mogą być strzałem w dziesiątkę, szczególnie jeśli działasz w branży związanej z elektryką, budownictwem, motoryzacją, np. autodetailing. Czasem zwykła naklejka przyklejona, np. na słupie w przestrzeni publicznej może przełożyć się na konwersje i poprawę widoczności Twojego biznesu.

Na co zwrócić uwagę, zanim zdecydujesz się na zamówienie nośników reklamy zewnętrznej?

Jest kilka czynników, które powinieneś wziąć pod uwagę, zanim zamówisz naklejki z logo marki, tablice reklamowe czy nawet okleiny na witrynę firmowego lokalu. Przede wszystkim sprawdź:

  • okres trwałości wybranych rozwiązań, np. tablice reklamowe z warstwą UV zachowują swoją estetykę nawet do 10 lat;
  • dostępne rozmiary materiałów reklamowych;
  • sposób montażu i użycia wybranych materiałów.

Weryfikuj też ceny poszczególnych materiałów reklamowych. To drugorzędna sprawa, ale pomoże Ci oszacować budżet potrzebny do zrealizowania założeń kampanii reklamowej przedsiębiorstwa.

Zaufaj profesjonalistom – od projektu po montaż

Inwestycja w nośniki reklamy zewnętrznej przynosi wymierne efekty tylko wtedy, gdy materiały są dobrze wykonane, trwałe i estetyczne. Dlatego warto współpracować z drukarniami i studiem reklamy, które oferują kompleksowe podejście – od doradztwa projektowego po produkcję i montaż. To gwarancja, że Twoja marka zostanie zaprezentowana w najlepszy możliwy sposób.

materiał partnera

- R E K L A M A -

Polecamy:

Nie przegap: