Kutnowski Dom Kultury odważnie sięga po nowe środki promocji i reklamy. Intensywną i sprawną obecność KDK widać w mediach społecznościowych, które niewątpliwie są najszybszą i najefektywniejszą drogą do widza. To zdecydowanie przyszłość reklamy i promocji, nie tylko w kulturze.
Przyglądając się obecności wielu instytucji kultury w serwisach społecznościowych, nie da się nie zauważyć jak sprawnie i ciekawie na ich tle prezentuje się KDK. Wyróżnia się on nie tylko wśród placówek miejskich, ale także wiedzie prym w województwie.
Profil Kutnowskiego Domu Kultury polubiło już ponad 7,5 tysiąca osób co daje pierwsze miejsce w województwie łódzkim wśród miejskich domów kultury. Więcej niż Łódzki Dom Kultury. Podobnie wygląda sytuacja na Instagramie – tu tzw. followersów KDK ma ponad 1100.
Niewątpliwym sukcesem jest też liczba wyświetleń wydarzenia jakim było Święto Róży 2018. W czasie kampanii promocyjnej na FB dotarło do ponad pół miliona użytkowników. KDK publikuje też na YouTube gdzie dwa razy w miesiącu można oglądać odcinki Hula Kultura, z którego możemy dowiedzieć się o najnowszych premierach w Kinie KDK oraz repertuarze KDK i CTMiT.
Dynamiczny rozwój i duże zasięgi to efekt prężnej pracy Działu Organizacji i Promocji Imprez, który sprawnie stara się dotrzeć do coraz większej liczby odbiorców.
Nie pozostaje więc nic innego jak dać lajka i być na bieżąco z ofertą kulturalną KDK!