reklama
reklama

Marki mainstreamowe, niszowe i selektywne – czym się od siebie różnią?

Poszukując dla siebie perfum idealnych, z pewnością zdarzy Ci się zderzyć z różnymi pojęciami. Piramida zapachowa, nuty głowy czy serca to nie wszystko. Wybierając spośród gotowych flakonów, spotkasz się z określeniami „perfumy mainstreamowe”, „perfumy selektywne” oraz „perfumy niszowe”. Czym się charakteryzują i jakie są między nimi różnice?

- R E K L A M A -

Najważniejsze cechy perfum z sieciówek

Perfumy z sieciówek, perfumy mainstreamowe i perfumy selektywne to tak naprawdę różne nazwy określające ten sam produkt. Tego typu flakony dostępne są bez trudu w perfumeriach oraz drogeriach i królują wśród nich zapachy dobrze znane, kojarzone przez szeroką rzeszę klientów. Bywają przystępne cenowo, choć nie zawsze – wśród perfum selektywnych można znaleźć i drogie flakony, na które trzeba wydać kilkaset złotych.

Skąd wiemy o perfumach niszowych? Przede wszystkim z reklam – są promowane na szeroką skalę w telewizji, radiu i Internecie. Ozdobne flakony można dostrzec również na billboardach i plakatach, a ich próbki bywają dołączane do drogeryjnych zakupów. Słowem – reklama prowadzona jest w intensywny sposób, by zwiększyć ich sprzedaż.

- R E K L A M A -

Cechą charakterystyczną perfum dostępnych w sieciówkach jest także metoda na komponowanie ich zapachu. Tworzone są w oparciu o badania marketingowe i analizy zachowań konsumentów. Nie sposób znaleźć tu swobodnej inwencji twórcy, a rozwiązania, które przypadną do gustu szerokiej rzeszy odbiorców.

Czym cechują się perfumy niszowe?

Przeciwieństwem perfum selektywnych są perfumy niszowe. Można do nich zaliczyć kompozycje oryginalne, które spodobają się koneserom sztuki perfumeryjnej oraz zapachowym odkrywcom. Perfumy niszowe odznaczają się niestandardowymi recepturami i wysokiej jakości składnikami użytymi do ich produkcji. Perfumy niszowe będą pachnieć zupełnie inaczej niż kompozycje sieciówkowe ze względu na większą odwagę w dobieraniu składników oraz ich najwyższą jakość. Często komponenty perfum niszowych mają też naturalne pochodzenie.

- R E K L A M A -

Skąd twórcy perfum niszowych mają środki na to, by używać drogich składników do ich produkcji? Oszczędzają je dzięki zrezygnowaniu z budżetów marketingowych. Perfum niszowych nie znajdziesz w telewizji czy na plakatach, a zamiast bazować na badaniach marketingowych, bierze się pod uwagę doświadczenie mistrzów perfumiarstwa. To oni, tak zwane „nosy”, potrafią stworzyć kompozycję, która nie jest ograniczana poprzez panujące trendy i rynkowe sugestie. Mogą wykorzystać maksimum swojej inwencji twórczej i przygotować aromatyczną konstrukcję o wyjątkowym charakterze. Poznaj marki perfum niszowych, zaglądając na stronę:  http://amisell.pl/marki-niszowe/

Perfumy niszowe a marki selektywne – poznaj różnice

Rozróżnienie perfum niszowych i marek selektywnych nie powinno więc nastręczać wielu trudności. Perfumy selektywne znajdziesz bez trudu w drogerii czy perfumerii i ich atutem jest łatwa dostępność. Są przewidywalne pod względem kompozycji zapachowej i bezpieczne w odbiorze – część z nich znasz ze swojego otoczenia lub zdarzyło Ci się wcześniej ich używać. Miewają też korzystne ceny, choć nie jest to regułą. Perfumy selektywne przypadną do gustu osobom preferującym bezpieczne rozwiązania zapachowe.

Z kolei odkrywcy i poszukiwacze nowych doznań perfumeryjnych powinni zwrócić się w stronę perfum niszowych. To kompozycje niecodzienne i odważne oraz trudniej dostępne – czasem na ich wytworzenie trzeba trochę poczekać. Nie znajdziesz ich w sieciówkach i drogeriach, a jedynie w wybranych punktach sprzedaży. Zachwycą Cię jakością składników i nietuzinkowym zapachem, który pozostanie z Tobą przez długi czas.

- R E K L A M A -

Polecamy:

Nie przegap: