Od 10 listopada br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna będzie bezpośrednia obsługa klientów w Inspektoracie ZUS w Kutnie.
Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki z napisem „Skrzynka na dokumenty”.
Naszych klientów zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu przez elektroniczny portal Platformę Usług Elektronicznych PUE ZUS.
Konto na portalu PUE ZUS można założyć przez internet – za pomocą Profilu Zaufanego (ePUAP/login.gov) lub bankowości elektronicznej. Na PUE ZUS można samodzielnie pobrać potwierdzenia z danymi zgromadzonymi w ZUS oraz przekazać elektronicznie wnioski o wydanie stosownych zaświadczeń.
Przypominamy też, że można się z nami skontaktować telefonicznie, korzystając z infolinii pod numerem 22 560 16 00. Infolinia dostępna jest w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.
Maile z zapytaniami można też kierować na adres: cot@zus.pl.
Informujemy też, że od 4 listopada możemy umówić się w ZUS na e-wizytę, polegającą na wideorozmowie z pracownikiem oddziału. Na e-wizytę można umówić się wchodząc na stronę www.zus.pl.
– Zachęcamy do elektronicznej i telefonicznej formy kontaktu z ZUS lub za pośrednictwem poczty. Z bezpośredniej obsługi klientów, możemy skorzystać w jednostkach ZUS, znajdujących się w: Łęczycy przy ul. Zachodniej 8; w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43; Zgierzu przy ul. Chopina 5 (sprawy dochodowe i zasiłkowe) i ul. Długiej 43 (sprawy emerytalne) oraz w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 lub Lipiec Reymontowskich 11 – mówi Monika Kiełczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa łódzkiego