Oddział Banku Pekao przy ul. 29 listopada 15 został wyróżniony tytułem Najlepszej Placówki Bankowej w Polsce. Nagrodę przyznała redakcja mojeBankowanie.pl w ramach prestiżowego badania Instytucja Roku.
Wyróżniona placówka została doceniona za świadome i konsekwentne budowanie relacji
z klientami, w których kluczowe znaczenie mają zaufanie, empatia i wysoka jakość obsługi.
To rezultat codziennej pracy zespołu, który nie tylko wsłuchuje się w potrzeby klientów, ale także aktywnie wspiera ich w korzystaniu z nowoczesnych rozwiązań bankowych. Połączenie indywidualnego podejścia, wysokiej kultury kontaktu i dbałości o każdy etap obsługi sprawia, że placówka cieszy się uznaniem, a jej działania mogą dziś stanowić przykład dobrych praktyk w całym sektorze bankowym.
– Zależy nam, by każdy klient miał poczucie, że jego potrzeby są dla nas naprawdę ważne. Nagroda, którą otrzymaliśmy, to efekt codziennej pracy opartej na uważności, zrozumieniu
i odpowiedzialnym podejściu do każdej relacji. Nie liczy się tylko szybkość obsługi – chcemy, by każda wizyta w naszej placówce była wartościowym doświadczeniem, które zostawia dobre wrażenie i zachęca do powrotu – mówi Małgorzata Ostrowska-Komur, dyrektor oddziału Banku Pekao w Kutnie.
Instytucja Roku to największy na rynku, a zarazem najbardziej kompleksowy projekt skupiony na jakości obsługi klienta w sektorze bankowym. Podstawowym celem projektu jest ciągłe podnoszenie standardów jakości obsługi i budowanie satysfakcji klienta. Jakość obsługi klienta jest badana w 14 kategoriach tematycznych i w 4 segmentach klienta (detalicznym, zamożnym, private banking i firmowym). Poziom jakości obsługi klienta jest weryfikowany przez realnych klientów zainteresowanych ofertą produktową, z jakiej najczęściej korzystają klienci: konto osobiste, konto dla dziecka i nastolatka, oszczędności i inwestycje, karty kredytowe, produkty hipoteczne oraz ofertę dla małych firm. Dodatkowo weryfikacji podlega sprawność i przyjazność procesów związanych z zakupem podstawowych produktów bankowych zarówno w placówce jak i kanałach zdalnych oraz jakość serwisu i zadowolenie klienta na etapie obsługi posprzedażowej.
W 10. edycji Instytucji Roku zrealizowano 1791 wizyt w placówkach bankowych, wykonano 7796 połączeń z infolinią, wysłano 780 zapytań e-mail, otworzono 430 kont osobistych, przeprowadzono 780 testów bankowości internetowych i aplikacji mobilnych, uwzględniono 57 455 ocen i recenzji prawdziwych użytkowników aplikacji mobilnych oraz 182 424 opinie w wizytówkach Google. Poza docenieniem najlepszych banków Instytucja Roku nagradza także jakość obsługi klienta w poszczególnych placówkach bankowych, które w ciągu roku rywalizują o tytuł „Najlepszej placówki bankowej w Polsce”. W 10. edycji 35 wyróżnień indywidualnych trafiło do placówek Banku Pekao.
(notatka prasowa Pekao)