Kutnowski sztab Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wydał komunikat dotyczący puszek stacjonarnych, do których będzie można wrzucić pieniądze.
Wiadomo, że w tym roku Sztab dysponuje dwoma rodzajami puszek stacjonarnych.
Pierwsza z nich to Sztabowa Puszka Stacjonarna. To puszka funkcjonująca tylko przy Sztabie i na wydarzeniach – może znajdować się w instytucjach publicznych i kulturalnych. W celu rejestracji puszki należy skontaktować się ze Sztabem. Ostatecznym terminem gwarantującym rozpatrzenie zgłoszenia Sztabowej Puszki Stacjonarnej jest dzień 27.01.2023 r.
Druga to Firmowa Puszka Stacjonarna. I to na przykład puszka w sklepie, u fryzjera, w restauracji, na stacji benzynowej itp. Do jej rejestracji niezbędne jest posiadanie numeru NIP lub w przypadku rejestracji w kraju innym niż Polska obowiązującego tam numeru identyfikacji podatkowej. Rejestracja odbywa się przez stronę iwolontariusz.wosp.org.pl:
- Opiekun zbiórki do Firmowej Puszki Stacjonarnej zakłada konto na stronie iwolontariusz.wosp.org.pl.
- Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego i aktywowaniu konta (poprzez kliknięcie w link otrzymany mailem) przystępuje do zgłoszenia Firmowej Puszki Stacjonarnej.
- Opiekun zbiórki uzupełnia formularz zgłoszeniowy Firmowej Puszki Stacjonarnej, wpisując wymagane dane w zakładce „Chcę reprezentować firmę”.
- Opiekun zbiórki wybiera Sztab z listy (Hufiec ZHP Kutno) lub wpisuje kod TOKEN (#5097). Będzie to Sztab, w którym odbierze materiały niezbędne do przeprowadzenia zbiórki,
zda i rozliczy Puszkę po zakończonej kweście. - Następnie firma oczekuje na akceptację ze strony Sztabu i Fundacji.
Ostatecznym terminem, który gwarantuje rozpatrzenie zgłoszenia Firmowej Puszki Stacjonarnej, jest dzień 27.01.2023 r.
Zbiórki do Sztabowych i Firmowych Puszek Stacjonarnych mogą odbywać się w dniach 10.12.2022 r. – 29.01.2023 r.
(Źródło: Sztab WOŚP Kutno)