Jak wyglądała praca Wydziału Komunikacji i Transportu w trakcie pandemii? Ile zarejestrowanych zostało samochodów, ile zatrzymano uprawień? Ostatnie miesiące podsumowuje Tomasz Walczewski, członek zarządu powiatu kutnowskiego.
Tomasz Walczewski Członek Zarządu Powiatu podsumowuje pracę Wydziału Komunikacji w roku 2020: „W tej trudnej sytuacji realizowaliśmy przypisane nam zadania. Bardzo dziękuję wszystkim pracownikom wydziału za ich zaangażowanie i sumienną pracę” – komentuje T. Walczewski.
Wydział Komunikacji i Transportu w 2020 roku:
▪ wydano 19394 decyzji o rejestracji pojazdów (rejestracja czasowa i stała),
▪ 1130 decyzji demontaż pojazdu (kasacja),
▪ 234 komplety tablic tymczasowych.
▪ Zarejestrowano 15 szt. pojazdów elektrycznych ( w tym autobusy dla MZK),
▪ 31 pojazdów na tablicach indywidualnych.
▪ Wydano 260 szt. profesjonalnych dowodów.
▪ Zarejestrowano 10 szt. zabytkowych aut.
▪ 1824 wydanych dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami
▪ 7 międzynarodowych praw jazdy.
▪ 193. wydane wtórniki praw jazdy.
Wydane decyzje administracyjne dotyczące uprawnień do kierowania pojazdami:
▪ cofnięcie – 138
▪ zatrzymanie – 363
▪ przywrócenie – 66
▪ skierowania na kurs reedukacyjny – 111
▪ wymieniono 26 praw jazdy wydanych poza terytorium RP
▪ skierowano na badania psychologiczne w zakresie psychologii transportu 124 osoby,
▪ 127 na badania lekarskie.