reklama
reklama

Wynajem magazynu – o czym pamiętać?

Gromadzenie zapasów magazynowych w obawie przed zaburzeniem łańcucha dostaw, ogromna popularność wirtualnych zakupów oraz chęć zapewnienia najwyższej jakości obsługi konsumentów- to tylko kilka powodów, dla których polski rynek powierzchni magazynowej rośnie w siłę. Co więcej, prognozowane trendy jedynie pogłębiają takie stanowisko. Zatem, na co warto zwrócić szczególną uwagę podczas wynajmu powierzchni składowania?

- R E K L A M A -

Powierzchnia magazynu

Wraz ze wzrostem wynajmowanego obszaru, rosną koszty stałe. Aby uniknąć nadmiernego wkładu, warto dokładnie określić pole niezbędne do prowadzenia działalności. Tak świadome podejście wyraźnie zoptymalizuje budżet przedsiębiorstwa. 

Dostosowanie do biznesu

Rodzaj magazynu powinien w pełni odpowiadać warunkom i potrzebom prowadzenia danego biznesu. Dotyczy to samej konstrukcji powierzchni składowania, ale również specjalnym wymaganiom, powierzchni biurowej oraz socjalnej. W przypadku wątpliwości warto zapytać o możliwość dostosowania obiektu oraz odpowiedzialności za koszty z tym związane. 

- R E K L A M A -

Lokalizacja

Wybór właściwego punktu powinien zostać poprzedzony analizą naszych potrzeb. Jednym z kluczowych elementów jest właściwa lokalizacja. Konkretne miejsce ma bezpośredni wpływ na koszty wynajmu, ale nie tylko. 


Niezwykle istotnym czynnikiem jest okoliczna infrastruktura drogowa. Zaawansowana sieć dróg umożliwia szybki transport towarów, a w konsekwencji- zadowolenie końcowych odbiorców. Co więcej, bezproblemowy dojazd to także spore ułatwienie dla wszystkich pracowników obiektu. Bliskość do ośrodków miejskich zmniejsza również koszty dodatkowe i zwiększa pulę zainteresowanych kandydatów.

- R E K L A M A -

Dostępność i bezpieczeństwo

Wspomniana już wysoka jakość obsługi klientów, bardzo często wiąże się z elastycznymi godzinami pracy. Funkcjonalny magazyn powinien charakteryzować się całodobowym modelem organizacji, dzięki czemu możliwe jest przyjmowanie i wydawanie towarów, niezależnie od pory. Taka opcja jest niezwykle praktyczna podczas okresów o zwiększonym popycie. 


W tym kontekście kluczowe jest bezpieczeństwo. Należy sprawdzić, czy dany obiekt zatrudnia profesjonalną firmę ochroniarską, a także system monitoringu.

Umowa

Końcową kwestią jest umowa, czyli wszystkie warunki w niej zawarte. Poza aspektami kosztowymi, zaleca się podkreślenie wątku naturalnego zużycia obiektu. To oznacza, że dokument powinien definiować rodzaj i stopień dopuszczalnego wyeksploatowania konkretnych elementów, a także odpowiedzialności za naprawę ewentualnych usterek. 

Specjalistyczne powierzchnie magazynowe dostępne są pod adresem Magazyny24

Materiał parnera

- R E K L A M A -

Polecamy:

Nie przegap: