reklama
reklama

Wyróżnij się na ulicy! Zamontuj plafon reklamowy

Każda firma stoi przed zadaniem wyróżnienia się na tle swoich konkurentów. Gdy biznes jest prowadzony stacjonarnie, dochodzi do tego jeszcze konieczność odznaczenia się na tle sąsiadujących lokali. Wówczas plafon reklamowy pełni funkcję informacyjną i ułatwia przechodniom odnalezienie siedziby firmy. Warto zatem stawiać na produkty odznaczające się wysoką jakością – trwałe i doskonale widoczne nawet z daleka. Sprawdź, jakie rozwiązania proponują sklepy specjalizujące się w sprzedaży konstrukcji o przeznaczeniu reklamowym.

- R E K L A M A -

Plafon reklamowy – gdzie go zamontować?

Już minęły czasy świetności cienkich i pstrokatych płacht reklamowych, które przez lata szpeciły przestrzeń publiczną. Na polskie ulice wracają głównie podczas kampanii wyborczych, kiedy to na nich prezentowane są sylwetki kandydatów. Z perspektywy biznesowej są jednak mało użyteczne. Firmy chcące wzbudzać zaufanie klientów, zwłaszcza tych potencjalnych, powinny stawiać na trwałe rozwiązania. Na takie, które nie tylko przekazują najważniejsze informacje, ale też wyglądają elegancko i dobrze świadczą o jakości produktów lub usług oferowanych przez dane przedsiębiorstwo.

Pod tym względem plafon reklamowy wyrasta na lidera wśród dostępnych elementów zewnętrznej identyfikacji wizualnej siedziby firmy. Jest stosunkowo niewielki, ale wyraźny. Doskonale nadaje się zatem do prezentacji logotypu przedsiębiorstwa lub innych kluczowych informacji. Warto go przytwierdzić do fasady budynku, co zresztą jest najczęstszym zastosowaniem tego rodzaju reklamy. Materiał wykonania (aluminium, pleksi i PVC) pozwala na to, ponieważ produkt jest odpowiednio zabezpieczony przed szkodliwym działaniem np. opadów atmosferycznych.

- R E K L A M A -

Równie dobrze plafon reklamowy może znaleźć się wewnątrz siedziby. Wówczas doskonale sprawdza się jako element tworzący spójną aranżację przestrzeni. Można go zawiesić np. w korytarzu. Plafon reklamowy często można spotkać także w galerii handlowej, tuż przed drzwiami sklepu lub stoiska. W tego typu obiektach jest ograniczona ilość miejsca na postawienie np. potykaczy reklamowych. Plafon dobrze spełnia swoje zadanie, a przy okazji pozwala zaoszczędzić przestrzeń.

Plafony reklamowe kupisz na: https://topexpo.pl/plafony-i-litery-3d-c-23.html

- R E K L A M A -

Jaki plafon reklamowy wybrać? Przejrzyj propozycje

Aby skorzystać z tego rozwiązania, najlepiej zwrócić się o pomoc do specjalistycznego sklepu. Jest nim chociażby Topexpo.pl. To tam znajdziesz duży wybór stojaków reklamowych, ścianek prezentacyjnych i innych systemów prezentacji wizualnej. Plafon reklamowy oczywiście też znajduje się w katalogu e-sklepu. Dostępnych jest kilka rodzajów, zróżnicowanych głównie pod względem kształtu i wymiarów plafonu.

Średnica okrągłego elementu najmniejszego modelu ma 30 centymetrów. Tyle, ile mierzy jeden bok kwadratowego odpowiednika. Większe egzemplarze mają średnicę o długości 40, 50, 60, 70 lub nawet 80 cm. Podobnie jest w przypadku kwadratowego plafonu. Największy model ma wymiary 80×80 cm. Co najważniejsze, każdy plafon reklamowy, niezależnie od kształtu, ma podświetlenie LED, więc jest doskonale widoczny również po zmroku i w nocy.

Sprawdź także stojaki i ekspozytory reklamowe na: https://topexpo.pl/stojaki-reklamowe-c-2.html

Materiał zewnętrzny

- R E K L A M A -

Polecamy:

Nie przegap: