100 000 obserwujących na TikToku Kutnowskiego Domu Kultury!

Ponad 100 000 obserwujących na TikToku Kutnowskiego Domu Kultury! Efektem tego jest artykuł o działaniach KDK-u na tej wyjątkowej platformie społecznościowej, który ukazał się na stronie wniedoczasie.pl.

- R E K L A M A -

— To ważne, bo w ten sposób przyczyniamy się do “Promocji marki Kutna – lokalne staje się globalne”. To jedna z tez artykułu. Autorem tekstu jest dr Grzegorz Jędrek, który prowadzi bloga o PR, marketingu i kulturze. Jest założycielem firmy Wniedoczasie, która specjalizuje się w marketingu kultury. Prowadzi warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie. Szkoli na zlecenie w różnych instytucjach kultury — komentuje Robert Strębski, specjalista ds. organizacji i promocji KDK.

Na wstępie możemy przeczytać: “To dobry moment, by zastanowić się czy i dlaczego takie wyniki mogą być ważne dla Kutna i dla sektora kultury. Przekroczona granica 100 000 obserwujących, 7,4 mln wyświetleń, pół miliona pozytywnych reakcji i tysiące sympatycznych komentarzy. Nie mówimy tu o wielkiej, wysokobudżetowej kampanii agencji reklamowej ani popularnym, młodym influencerze. To wyniki działalności lokalnego domu kultury na najgorętszej globalnej platformie społecznościowej, na jaką wyrasta TikTok.

Wielu zapyta: czy to się przekłada na uczestnictwo w wydarzeniach lub jak to służy społeczności Kutna? Ten artykuł spróbuje wytłumaczyć dlaczego Kutno ma szczęście, że KDK działa prężnie oraz jak od Kutna mogą uczyć się inne instytucje kultury.”

- R E K L A M A -

Zachęcamy do lektury, bo dużo tam wyjaśnień o wartości tego co osiągnął KDK.

https://wniedoczasie.pl/kultura/ponad-100-000-obserwujacych-kutnowski-dom-kultury-zmienia-role-instytucji-na-tiktoku/

(Źródło: Kutnowski Dom Kultury)

- R E K L A M A -

Polecamy:

Nie przegap: