Z dziennikarzami spotkali się prezes KSS Artur Gur, a także Bartosz Serenda. Jego zatrudnienie ma poprawić wizerunek kutnowskiego szpitala. Będzie odpowiadał między innymi za kontakt z mediami. Jak poinformował na konferencji, będzie zarabiał 7 tysięcy złotych.
Jak informują władze szpitala, Serenda w Spółce będzie odpowiadał za komunikację i informowanie o działaniach szpitala, szczególnie w trudnym okresie pandemicznym z uwzględnieniem możliwych sytuacji kryzysowych (CR), relację z pacjentami/klientami (CRM), współpracę z organizacjami zewnętrznymi i otoczeniem lokalnym spółki, organizację wydarzeń społecznych, promocję działań prozdrowotnych i profilaktycznych, trwałą zmianę wizerunku spółki na rynku lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim, a w wyniku tych działań za budowanie nowej jakości i nowej marki Kutnowskiego Szpitala Samorządowego.
Na stronie Kutnowskiego Szpitala Samorządowego pojawił się komunikat, w którym przedstawiono CV Bartosza Serendy. Jak możemy przeczytać:
Bartosz Wojciech Serenda ukończył London School of Public Relations. Posiada międzynarodowy certyfikat PR & REPUTATION MANAGEMENT, a także międzynarodowy certyfikat zarządzania projektami PRINCE2® FOUNDATION. Absolwent Ekonomii Wydziału Ekonomiczno – Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego oraz studiów podyplomowych:
·Public Relations (Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny),
·Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania),
·Mechanizmy funkcjonowania strefy euro (Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych – studia pod patronatem prezesa Narodowego Banku Polskiego),
·Rynki kapitałowe i Fundusze Inwestycyjne (Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania).
Ukończył również kilkadziesiąt kursów z zakresu komunikacji, negocjacji, promocji, zarządzania, motywowania i public relations, np. „Stay inside the Message House, and you’ll be safe!”, czyli o budowaniu strategii PR”, czy „Content marketing, czy faktycznie jest skuteczny”. Prowadził szkolenia i warsztaty z zakresu komunikacji, autoprezentacji, występów publicznych, współpracy z mediami i public relations. Posiada bogate doświadczenie w zakresu PR, współpracując z wieloma firmami specjalizującymi się w budowaniu wizerunku firm zarówno w sektorze prywatnym jak i sferze budżetowej, np. SGH Polska, WYG International sp. z o.o. Przez wiele lat wykładał na kutnowskiej uczelni, między innymi Statystykę Medyczną (na kierunku Pielęgniarstwo), Makroekonomię, Mikroekonomię, a na studiach podyplomowych Marketing.
Współpracował z największymi stacjami telewizyjnymi i redakcjami mediów pisanych w Polsce, między innymi TVN, TVN24, POLSAT, POLSAT NEWS, GAZETA WYBORCZA, WYSOKIE OBCASY, a także mediami regionalnymi (TVP3, TOYA, RADIO ŁÓDŹ, RADIO ESKA, DZIENNIK ŁÓDZKI) i lokalnymi (powiat kutnowski). Był autorem i scenarzystą spotów reklamowych, współautorem koncepcji promocyjnych programów telewizyjnych, pomysłodawcą wielu kreatywnych rozwiązań w obszarze promocji i komunikacji społecznej.
źródło: własne/Kutnowski Szpital Samorządowy