Wiadomości KutnoKutnoSerenda ma poprawić wizerunek kutnowskiego szpitala. Został zastępcą dyrektora

Serenda ma poprawić wizerunek kutnowskiego szpitala. Został zastępcą dyrektora

Bartosz Serenda, powiatowy radny, został zastępcą dyrektora Kutnowskiego Szpitala Samorządowego ds. komunikacji i jakości. Dziś z tej okazji w szpitalu odbyła się konferencja prasowa.

Z dziennikarzami spotkali się prezes KSS Artur Gur, a także Bartosz Serenda. Jego zatrudnienie ma poprawić wizerunek kutnowskiego szpitala. Będzie odpowiadał między innymi za kontakt z mediami. Jak poinformował na konferencji, będzie zarabiał 7 tysięcy złotych.

- Reklama -

Jak informują władze szpitala, Serenda w Spółce będzie odpowiadał za komunikację i informowanie o działaniach szpitala, szczególnie w trudnym okresie pandemicznym z uwzględnieniem możliwych sytuacji kryzysowych (CR), relację z pacjentami/klientami (CRM), współpracę z organizacjami zewnętrznymi i otoczeniem lokalnym spółki, organizację wydarzeń społecznych, promocję działań prozdrowotnych i profilaktycznych, trwałą zmianę wizerunku spółki na rynku lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim, a w wyniku tych działań za budowanie nowej jakości i nowej marki Kutnowskiego Szpitala Samorządowego.

Bartosz Serenda, nowy zastępca dyrektora KSS ds. komunikacji i jakości.
- Reklama -

Na stronie Kutnowskiego Szpitala Samorządowego pojawił się komunikat, w którym przedstawiono CV Bartosza Serendy. Jak możemy przeczytać:

Bartosz Wojciech Serenda ukończył London School of Public Relations. Posiada międzynarodowy certyfikat PR & REPUTATION MANAGEMENT, a także międzynarodowy certyfikat zarządzania projektami PRINCE2® FOUNDATION. Absolwent  Ekonomii Wydziału Ekonomiczno – Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego oraz studiów podyplomowych:

- Reklama -

·Public Relations (Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny),

·Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania),

·Mechanizmy funkcjonowania strefy euro (Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych – studia pod patronatem prezesa Narodowego Banku Polskiego),

·Rynki kapitałowe i Fundusze Inwestycyjne (Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania).

Ukończył również kilkadziesiąt kursów z zakresu komunikacji, negocjacji, promocji,  zarządzania, motywowania i public relations, np. „Stay inside the Message House, and you’ll be safe!”, czyli o budowaniu strategii PR”, czy „Content marketing, czy faktycznie jest skuteczny”. Prowadził szkolenia i warsztaty z zakresu komunikacji, autoprezentacji, występów publicznych, współpracy z mediami i public relations. Posiada bogate doświadczenie w zakresu PR, współpracując z wieloma firmami specjalizującymi się w budowaniu wizerunku firm zarówno w sektorze prywatnym jak i sferze budżetowej, np. SGH Polska, WYG International sp. z o.o. Przez wiele lat wykładał na kutnowskiej uczelni, między innymi Statystykę Medyczną (na kierunku Pielęgniarstwo), Makroekonomię, Mikroekonomię, a na studiach podyplomowych Marketing.

Współpracował z największymi stacjami telewizyjnymi i redakcjami mediów pisanych w Polsce, między innymi TVN, TVN24, POLSAT, POLSAT NEWS, GAZETA WYBORCZA, WYSOKIE OBCASY, a także mediami regionalnymi (TVP3, TOYA, RADIO ŁÓDŹ, RADIO ESKA, DZIENNIK ŁÓDZKI) i lokalnymi (powiat kutnowski). Był autorem i scenarzystą spotów reklamowych, współautorem koncepcji promocyjnych programów telewizyjnych, pomysłodawcą wielu kreatywnych rozwiązań w obszarze promocji i komunikacji społecznej.

źródło: własne/Kutnowski Szpital Samorządowy

- Reklama -
reklama

Nie przegap:

reklama

Przeczytaj także inne wiadomości z Kutna i okolic: