– Informujemy, że w związku z wzrastającą liczbą zachorowań na COVID–19 od dnia 24 stycznia 2022 roku do odwołania Urząd Gminy Kutno nie prowadzi bezpośredniej obsługi interesantów w komórkach organizacyjnych Urzędu – czytamy w komunikacie wydanym przez Urząd Gminy Kutno.
Jak teraz będzie można załatwić sprawę w Urzędzie Gminy Kutno? Poniżej ważne informacje dla mieszkańców:
1) Bezpośrednia obsługa interesantów odbywać się będzie w sprawach pilnych, niecierpiących zwłoki:
– po uprzednim telefonicznym lub e-mailowym umówieniu się interesanta z pracownikiem Urzędu Gminy, z zachowaniem szczególnych środków ostrożności obsługa będzie odbywać się w WYZNACZONYM PRZEZ PRACOWNIKA POMIESZCZENIU, w którym może przebywać tylko jeden interesant lub przy wejściu głównym do Urzędu Gminy – punkcie obsługi interesanta.
2) We wszystkich sprawach wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu Gminy Kutno należy składać drogą elektroniczną – pocztą elektroniczną (e-mail: sekretariat@gminakutno.pl), tradycyjną pocztą lub poprzez pozostawienie korespondencji przy wejściu głównym do Urzędu – w punkcie obsługi interesanta.
Wykaz numerów telefonów poszczególnych pracowników Urzędu dostępny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kutno, w zakładce Organizacja Urzędu Gminy Kutno oraz na stronie www.gminakutno.pl w zakładce KONTAKT.
Do odwołania zostaje zawieszona obsługa kasowa w urzędzie, z wyjątkiem obsługi osób nieposiadających konta osobistego w banku. Zaleca się dokonywanie wpłat należności na rachunki bankowe Urzędu Gminy Kutno:
81 9021 0008 0010 6021 2000 0003
(opłaty za czynsz, wodę, opłaty skarbowe, targowe,podatki od nieruchomości, rolny i od środków transportowych, zezwolenia i inne),
78 9021 0008 2001 0010 6021 0069
(opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi),
59 9021 0008 0010 6021 20000011
(opłaty za udostępnienie danych osobowych).










