Czy Twój biznes zarabia w internecie tyle ile chcesz?

Strona internetowa, wizytówka Google Moja Firma, profile w social mediach. To wszystko kanały sprzedażowe, które powinny pomagać promować Twoją firmę. Ściągać do Ciebie klientów, kontrahentów i kupujących. Działa to dokładnie tak samo w większości biznesów. Tylko czy Twój biznes zarabia online tyle, ile powinien? Prawdopodobnie nie, i nawet o Tym nie wiesz. Ja powiem Ci dlaczego, i co możesz zmienić!

- R E K L A M A -

Z biznesem jest, jak z domem

Dlaczego tak uważam? Budując dom, wiesz, że co parę lat czeka Cię remont, malowanie ścian, wymiana starszych sprzętów. Zwyczajne usprawnienie tego, co już w tym domu masz. W końcu to nie tylko miejsce do spania, ale Twoja przestrzeń, w której wraz z rodziną masz czuć się dobrze. Zależy Wam na tym, żeby życie było lepsze i przyjemniejsze. Czasem wystarczy wymiana lodówki, czy pomalowanie ścian, a czasem gruntowny remont, bo wystrój już nie robi takiego wrażenia, jak 10-15 lat temu. Każdego dnia, miesiąca i roku, masz coś do zrobienia. Czasem drobiazgi, a czasem większe, odwlekane w czasie rzeczy.

Z biznesem w internecie wygląda to tak samo. Co z tego, że 5 lat temu postawiłeś stronę internetową, czy otworzyłeś profil na Facebooku? Nie wystarczy czegoś uruchomić i już. Skoro strona nie zarabia przez rok, dwa, trzy, to nagle magicznie nie zacznie zarabiać. Trzeba poświęcić jej czas, uwagę i pracę. Bez tego sprzedaż nie wzrośnie, klientów nie będzie więcej, a pieniędzy nie zacznie przybywać. Z każdym kanałem jest podobnie.

- R E K L A M A -

Systematyczna praca i pomysł

Praca nad biznesem – niezależnie online, czy offline, wymaga pomysłu, uwagi i systematycznej pracy. Nie ma sensu otwierać Facebooka, Instagrama, Tik Toka, jeżeli nie masz na nie pomysłu, nie obchodzi Twojej grupy docelowej lub wiesz, że braknie Ci czasu. Biznes to sztuka wyboru i rezygnacji. Czasem lepiej nie robić czegoś wcale, niż zacząć i porzucić z braku weny. Tutaj masz dwa rozwiązania.

Jeżeli nie czujesz się dobrze w danym temacie – nie bój się z niego zrezygnować lub zlecić pracę komuś, kto czuje się w tym dużo lepiej. Nie wiesz, jak promować biznes online? Postaw na kogoś, kto zjadł zęby na tym elemencie. Wie jak promować sklep, wie jak pozycjonować stronę, czy wie, jak prowadzić profile w socialach. Jasne – zapłacisz. Natomiast najczęściej i tak koszt jest mniejszy, niż czas, który stracisz na naukę siebie lub kogoś. Po drugie efekt będzie z dużym prawdopodobieństwem lepszy, niż w przypadku kogoś, kto robi to z przymusu.

- R E K L A M A -

Lepiej zrobić mniej z pomysłem, niż chwytać sto srok za ogon

Nie wiesz, jak sprawdzić czy sklep zarabia? Nie wiesz, czy strona wyświetla się w Google? Może nie wiesz, jak wypadasz na tle swojej konkurencji? Nie wiesz, ile masz wejść z wizytówki Google? A może po prostu nie masz pomysłu, co w przypadku Twojej marki zadziałą, a co warto sobie odpuścić. Tutaj przychodzę z pomocą. Możesz po prostu do mnie napisać, i przekonać się, czy wszystko idzie jak należy, czy możesz zrobić coś lepiej.

Możesz też zostawić temat i stwierdzić, że nie mam racji, ale dopóki tego nie zweryfikujesz, nie masz pewności, czy się mylę. Po prostu napisz lub zadzwoń. Razem przekonamy się, w którym miejscu jest Twój biznes i co możemy zrobić, żeby było lepiej. Nie jestem wielką agencją i nie obiecam Ci cudów, których nie zweryfikujesz. Mogę natomiast obiecać, że poświęcę swój czas i podzielę się wiedzą i doświadczeniem. Dobierzemy rozwiązanie korzystne dla obu stron.

Wejdź na https://kreacjamarki.pl i skontaktuj się ze mną. Przekonamy się, jak mogę pomóc Twojej firmie i marce! 

materiał zewnętrzny

- R E K L A M A -

Polecamy:

Nie przegap: