Kutnowski Dom Kultury przyzwyczaił mieszkańców do pełnej rozmachu kampanii reklamowej Święta Róży. W tym roku również wyczekujemy efektów sesji zdjęciowej z niedawno wybraną Królową Róż – Alicją Strupagiel.
Powoli zaczynają się pojawiać kolejne materiały i zdjęcia wprowadzające nas w klimat Święta Róży i Ogólnopolskiej Wystawy Róż. Już teraz wiemy, że odbędzie się ona pod hasłem ,,Blisko ziemi blisko nieba”. I taka właśnie jest tegoroczna sesja zdjęciowa.
Na zdjęciach Królową Róż można zobaczyć w kilku stylizacjach. Jedna z nich przywodzi na myśl lekkość chmur, niewinność i ulotność – ową tytułową bliskość nieba. Z kolei druga, przesycona wręcz zielenią, ostrą i kontrastującą z nasyconymi kolorem kwiatami zdaje się podkreślać swojego rodzaju łączność z naturą, z ziemią. Niezależnie od stylizacji, Alicja pozuje w otoczeniu róż od Parfum Flower Company.
Póki co za nami dopiero początek wieloetapowej kampanii reklamowej, ale już teraz wiemy, że po raz kolejny zapadnie ona w pamięć mieszkańcom miasta. Przede wszystkim za sprawą klimatycznych zdjęć. W tym roku Kutnowski Dom Kultury podjął współpracę z młodą i utalentowaną fotografką – Małgorzatą Pawłowską, która jest jednocześnie florystką odpowiedzialną za aranżacje i stylizację Królowej Róż do sesji.
Czekamy niecierpliwie na kolejne odsłony Królowej i kampanii. ▪