Suplementy przyspieszające spalanie tkanki tłuszczowej

Nadmiar tkanki tłuszczowej jest krępujący i problematyczny zarówno u kobiet – u których zazwyczaj gromadzi się w udach i pośladkach – jak i u mężczyzn, którzy z kolei narzekają na powiększający się z tygodnia na tydzień brzuch. Nadmiar tkanki tłuszczowej nie jest jednak wyrokiem. Regularne wizyty na siłowni, konsekwencja i wytrwałość pomagają odnieść sukces – zwłaszcza wtedy, gdy wysiłek fizyczny jest wspomagany odpowiednimi suplementami. Oto, jakie suplementy przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej.

Lista suplementów, które przydadzą się podczas treningu

Jeżeli mimo regularnego pojawiania się na siłowni i odmawiania sobie kalorycznych przekąsek uważasz, że efekty Twoich ćwiczeń nie są zadowalające, może to być znak, że czas dodać do planu treningowego specjalne suplementy, które przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej.

L-glutamina

Glutamina jest aminokwasem endogennym, czyli takim, który naturalnie występuje w organizmie ludzkim. Ma zdolność do tworzenia białek mięśniowych i jest swego rodzaju źródłem „paliwa” dla organizmu nastawionego na wysiłek fizyczny.

W jaki sposób l-glutamina może pomóc przy spalaniu tkanki tłuszczowej? Po prostu suplementując glutaminę, można zwiększyć odporność i wytrzymałość organizmu i zapobiegać przetrenowaniu, a tym samym odbywać bardziej wydajne i efektywne treningi. L-glutaminę możesz zamówić na tej stronie: https://mlonutrition.pl/sklep/glutamina-mlo/.

Spalacze

Dążąc do redukcji tkanki tłuszczowej, warto także uwzględnić w swojej diecie tak zwane spalacze – czyli suplementy diety, których głównym celem jest przyspieszenie metabolizmu. Składniki, które znajdują się w tego typu preparatach, zwiększają produkcję ciepła w organizmie, co przekłada się na szybsze spalanie kalorii. Preparaty, które znajdziesz na stronie https://mlonutrition.pl/kategoria/spalacze/, mają też zdolność do pobudzania organizmu i zwiększania jego wydolności, a także stymulowania procesu lipolizy.

Kreatyna

Mogłoby się wydawać, że kreatyna ma niewiele wspólnego z redukcją tkanki tłuszczowej. W rzeczywistości jest jednak inaczej! Dieta odchudzająca może przyczynić się do zmniejszenia wytrzymałości i wydajności na siłowni, dlatego warto stosować kreatynę, która ma właściwości ergogeniczne – czyli innymi słowy, przyczynia się do wzrostu sprawności i siły, przekładając się tym samym na lepsze osiągi podczas ćwiczeń.

Spalanie tkanki tłuszczowej – o czym jeszcze trzeba pamiętać?

Pamiętaj, że nawet najwytrwalsze treningi i najlepsze suplementy diety z MLO Nutrition nie dadzą pożądanych efektów, jeśli nie zadbasz odpowiednio o styl życia, który będzie wspomagał spalanie tkanki tłuszczowej. Bardzo ważną rolę w redukcji tłuszczu pełnią takie aspekty jak:

  • dieta niskowęglowodanowa z dużą ilością białka;
  • właściwa jakość snu;
  • regulacja cyklu dobowego.

Dodatkowo warto pamiętać o tym, że trening na spalanie tkanki tłuszczowej powinien obejmować nie tylko mięśnie brzucha, ale także innych partii ciała – także dolnych. Ćwiczenia takie powinny być wykonywane ze względnie dużym obciążeniem.

Materiał zewnętrzny

Nie przegap: