Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na ekologiczne i praktyczne gadżety marketingowe, które nie tylko poprawią wizerunek firmy, ale i przyczynią się do ochrony środowiska. Przykładem są papierowe torby z nadrukiem. Jakie są ich zalety i rodzaje oraz kiedy warto w nie zainwestować?
Jeśli stawiasz na ekologiczny i funkcjonalny marketing, jak również szukasz alternatyw dla wyrobów foliowych, producent toreb papierowych przychodzi Ci z odsieczą. Papier jako opakowanie codziennych zakupów powinien być znów powszechnym standardem. Dowiedz się więcej na ten temat!
Zalety toreb papierowych
Torby papierowe są ekologiczną formą opakowania, przyjazną środowisku naturalnemu. Szacuje się, że opakowania plastikowe i foliowe rozkładają się średnio nawet do 400 lat. Dla porównania te wykonane z papieru rozłożą się około 4-6 tygodni, nie uwalniając do otoczenia szkodliwych związków. Przeważnie jednak poddaje się je recyklingowi.
Kolejną zaletą jest możliwość wielokrotnego użytku, o ile torba nie zostanie zamoczona czy zabrudzona tłuszczem. Szerokie zastosowanie sprawia, że to świetne rozwiązanie w niemal każdej branży. Jeśli szukasz praktycznego narzędzia marketingowego, wybierz torby papierowe z nadrukiem. Producent może wyeksponować na nich logo firmy, dane kontaktowe, motto bądź dowolną inną informację.
Rodzaje toreb papierowych
Popularne rodzaje toreb papierowych to przede wszystkim:
- torby fałdowe – idealne do pakowania owoców, warzyw, ciastek, wędlin, pieczywa i innej żywności. Mogą mieć okienko, przez które widać produkt znajdujący się wewnątrz;
- torby klockowe – wytrzymałe i wyjątkowo eleganckie, znajdują szerokie zastosowanie zwłaszcza w branży spożywczej. Można umieszczać w nich także produkty sypkie oraz leki;
- torby zakupowe – alternatywa dla reklamówek foliowych z wygodnymi uchwytami. Mają szeroki wachlarz zastosowań;
- torby papierowe z nadrukiem – doskonały sposób na promocję Twojej marki. Wytrzymałe, eleganckie, dopasowane do indywidualnych potrzeb przedsiębiorcy.
W torbach papierowych z nadrukiem umieszczać można inne materiały promocyjne, jak również pakuje się do nich zamówienie klienta. Warto zdecydować się na torbę zakupową z nadrukiem, która będzie świetnym gratisem dla klienta.
Torby papierowe z nadrukiem – ekologiczny marketing
Torby papierowe z nadrukiem mają wiele zastosowań – są idealne na zakupy czy prezenty, mogą być wykorzystywane przez pracowników czy klientów. Jako że znajdują zastosowanie na co dzień, klienci korzystający z nich pośrednio będą promować Twoją markę. Wystarczy, że zabiorą torbę papierową z logo firmy na zakupy, aby była widoczna dla wszystkich w danym sklepie.
Papierowe torby z nadrukiem są wykonane z materiałów przyjaznych dla środowiska i stanowią tym samym doskonały wybór dla świadomych ekologicznie konsumentów. Będą wspaniale reprezentować Twoją firmę i budować wizerunek godnego zaufania przedsiębiorcy. Są również niedrogie w produkcji, dlatego nie musisz martwić się o ostateczny koszt inwestycji.
materiał zewnętrzny