W dobie wciąż rozwijającej się sprzedaży internetowej poszukujemy coraz to nowych narzędzi na dotarcie do nowych odbiorców. Tymczasem doskonałym sposobem na zwielokrotnienie obrotów może być połączenie wszystkich platform z których korzystamy w ramach jednego serwisu. Zobacz, jak możesz to zrobić wykorzystując BaseLinker.
Usprawnienie obsługi ecommerce
Automatyzacja ecommerce to najlepszy sposób na uporządkowanie sprzedaży i zyskanie dodatkowego czasu, który możemy wykorzystać na usprawnianie swojej strategii marketingowej lub podejmowanie innych działań na rzecz naszego przedsiębiorstwa.
Integracja sklepu z platformami marketplace takimi jak Allegro, Ebay czy Amazon pozwoli Ci nadzorować całą odnotowywaną sprzedaż z poziomu jednego panelu. Dzięki wdrożeniu BaseLinker będziesz w stanie dodatkowo obsłużyć wysyłkę zamówienia czy nawet wystawić fakturę bez potrzeby opuszczania aplikacji. Sprzedaż zagraniczna z BaseLinker również nie będzie stanowiła większego wyzwania. Dzięki rozbudowanym funkcjom narzędzia obsłużysz najważniejsze z punktu widzenia Twojego biznesu platformy, zyskując łatwy dostęp do najistotniejszych informacji, takich jak najnowsze zamówienia czy aktualności dotyczące stanu ich realizacji.
Obsługa zamówienia z BaseLinker
Integracja BaseLinker to coś więcej niż tylko łatwiejszy dostęp do informacji. Dzięki niej przeprowadzisz pełną obsługę zamówienia, łącznie z takimi elementami jak drukowanie etykiety czy przesłanie klientowi automatycznej aktualizacji statusu wysyłki.
Narzędzie umożliwia skonfigurowanie treści automatycznych e-maili wysyłanych do klientów oraz przyspiesza proces wysyłki, wykorzystując dedykowanego Asystenta Pakowania. Wykorzystanie w biznesie automatyzacji tego typu procesów to najlepszy sposób na usprawnienie obsługi klienta przy jednoczesnym zaoszczędzeniu czasu i zasobów firmy. Pamiętaj, że tylko korzystanie z najlepszych narzędzi ecommerce da Ci możliwość wyróżnienia się nawet na najbardziej konkurencyjnym rynku.